RootsTech 2023 sisältää tapahtumia verkossa ja paikan päällä

Maailman suurin sukututkimustapahtuma RootsTech on täällä taas vuonna 2023; valtavan verkossa pidettävän konferenssin lisäksi tapahtuma järjestetään Salt Lake Cityssä. Merkitkää kalentereihinne päivät 2.–4. maaliskuuta 2023 liittyäksenne miljoonien virtuaalisten tai paikan päällä tapaavien osallistujien joukkoon. Ohjelmassa on innoittavia pääpuheita, kehittäviä oppitunteja, innovatiivista tekniikkaa ja ennen kaikkea kyky yhdistää ihmisiä sukuunsa – menneeseen, nykyiseen ja tulevaan.

RootsTech 2023 01
RootTech 20232022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

FamilySearch jatkaa innolla RootsTech-konferenssin isännöimisen perinnettä pyrkimyksenään yhdistää perheitä. Vuonna 2023 tämä maailmanlaajuinen tapahtuma järjestetään jo 13. kerran. Vuonna 2022 sillä oli verkossa yli kolme miljoonaa osallistujaa. Alusta asti innovaatiot ovat olleet RootsTechin ohjaavana periaatteena. Joka vuosi tapahtuman järjestäjät sovittavat sisällön vastatakseen eri puolilta maailmaa tulevien ihmisten toiveisiin ja pysyäkseen ajan hermolla. Vuonna 2023 tapahtuma jatkaa samalla tavalla.

”Koemme, että meidän on pakko oppia ja kehittyä koko ajan”, sanoo RootsTech -tapahtuman johtaja Jen Allen. ”Etsimme jatkuvasti uusia ideoita, jotka auttavat meitä laajentamaan toimintasädettämme toimialamme ulkopuolelle ja luomaan kiinnostavia ja opettavaisia kokemuksia RootsTechin osallistujille.”

Vuoden 2023 tapahtumaan tulee puhujia kaikkialta maailmasta kertomaan monista sukututkimukseen liittyvistä aiheista. RootsTech 2023 -tapahtumasta ilmoitetaan vielä paljon lisää, mutta Allen sanoo, että virtuaalikokemus pysyy maksuttomana ja avoimena kaikille eri puolilla maailmaa. Paikalle tuleville tulee (myöhemmin päätettävä) osallistumismaksu, joka suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Siihen kuuluu vain heille tarkoitettuja oppitunteja sekä lisätoimintoja kuten paikan päällä tapahtuvia kysymys- ja vastaus -tilaisuuksia tai seikkaperäisiä työpajoja ja esimerkkitapauksia. Paikan päällä olevassa tapahtumassa on lisäksi ainutlaatuisia kokemuksia yhteyksien luomiseksi ja tietysti aktiivinen näyttelyhalli, joka on ollut aiempien RootsTechin kävijöiden suosikki.

Allen sanoo, että osallistujat tulevat nauttimaan korvaamattomista kokemuksista löytäessään yhteyksiä sukuunsa, osallistuvatpa he virtuaalisesti tai paikan päällä. ”Olemme innoissamme saadessamme palvella edelleen niitä miljoonia ihmisiä, jotka osallistuvat virtuaalisesti joka vuosi, ja toivotamme ilolla tervetulleiksi ne, jotka tulevat paikan päälle Salt Lake Cityyn.”

Lisätietoja ja päivitysten tilaaminen ovat saatavilla osoitteessa rootstech.org. Löydä tämä uutistiedote verkossa sivustolta FamilySearch Newsroom ja jaa se muillekin.