Rajoitettu toiminta

VAIHE 2: TEMPPELI AVATAAN AINOASTAAN ELÄVIEN TOIMITUKSILLE

Helsingin temppeli on avoinna rajoitetusti ensimmäisen presidenttikunnan ohjetta noudattaen. Nyt suoritetaan ainoastaan toimituksia eläville. Ajanvaraus toimituksia varten on tehtävä etukäteen ja toimitukset rajataan temppelissäkävijöille tietyn maantieteellisen alueen perusteella. Temppelissä on tätä varten vain välttämätön henkilökunta ja vieraita voi kutsua toimitettavien lisäksi 16 ja lasten sinetöimisessä vanhempiinsa 18. Aikoja voi varata toistaiseksi ainoastaan elo-syyskuuksi.

Tehdäksenne varauksen pyydämme lähettämään sähköpostia temppelin toimiston osoitteeseen helsi-off@churchofjesuschrist.org. Kirjoittakaa nimet, toivottu toimitus ja toimituspäivä, puhelinnumerot ja paras ajankohta jolloin teihin voi ottaa yhteyttä. Kaikkia valtion antamia rajoitteita noudatetaan, mukaanlukien matkustaminen, kokoontumiset, hygienia ja turvallisuus. Vierastalo ja pesula ovat edelleen suljettuja.