Temppeliaukion tabernaakkelikuoron ja orkesterin kulttuuriperintökiertue

Koronaviruspandemian vuoksi Temppeliaukion tabernaakkelikuoron ja orkesterin vuoden 2020 kulttuuriperintökiertue, jonka alkuperäiseksi ajankohdaksi suunniteltiin 25. kesäkuuta – 16. heinäkuuta 2020, on siirretty vuodelle 2021. Vuonna 2021 kaikki konsertit tullaan järjestämään samoissa kaupungeissa kuin oli suunniteltu alkuperäisen kiertueen osalta. Lisätietoja uusista päivämääristä ja lipuista julkaistaan muutamien seuraavien viikkojen aikana. Toivomuksena on, etteivät asiakkaat ota yhteyttä konserttipaikkoihin, ennen kuin lisätietoja on saatavilla.

TabChoir_Orchestra.jpg
Temppeliaukion Tabernaakkelikuoron ja Orkesterin Kulttuuriperintökiertue© 2020 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.