Uskontojen yhteinen joulukonsertti kutsuu kaikkia juhlimaan Kristuksen syntymää

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko isännöi joululähetystä 19. joulukuuta

Joulukonsertti Joulun ihmeen todistajia lähetetään verkossa 19. joulukuuta 2021. Tämä uskontojen yhteinen tapahtuma alkaa klo 19.00 Suomen aikaa, ja lähetyspaikkana on Rooman temppelin vierailukeskus ja Kööpenhaminan historiallinen Neitsyt Marian kirkko.

ChurchofOurLadyCopenhagen
Neitsyt Marian kirkko Kööpenhaminassa Tanskassastock.adobe.com/OliverFoerstner
Download Photo

Tässä musiikillisessa juhlassa kuullaan tuttuja joululauluja, kuten Riemuitse, maa, Ensimmäinen joulu ja Tuo pienoinen Jeesus, joita esittävät arvostettu viulisti Jenny Oaks Baker sekä Family Four ja sopraanolaulaja Alex Sharpe (kuului aiemmin Celtic Woman -yhtyeeseen). Kertojana toimii tanskalainen näyttelijä Tomas Ambt Kofod.

Jenny Oaks Baker on Grammy-ehdokas, Billboardin listaykkönen ja artisti, jolla on kahdeksantoista studioalbumia. Hän on valmistunut Julliard-koulusta ja soittanut suurilla näyttämöillä ympäri maailmaa.

Alex Sharpe on irlantilainen sopraanolaulaja/näyttelijä, ja hän on esiintynyt mittavasti Lontoon West Endissä ja Irlannin näyttämöillä. Kansainvälisesti hänet tunnetaan parhaiten Celtic Woman -yhtyeen perustajajäsenenä.

Tomas Ambt Kofod on tanskalainen näyttelijä ja laulaja, jolla on ansioluettelossaan elokuvarooleja ja teatteriesiintymisiä, kuten päärooleja Oopperan kummituksessa ja Les Miserablesissa.

Tämän tunnin pituisen konsertin ohjelmaan sisältyy unohtumattomia musiikkiesityksiä, joiden välissä kuullaan Raamatun kertomus Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen vaatimattomasta syntymästä Betlehemissä. Tätä ainutlaatuista joulutapahtumaa korostavat videokatkelmat, joissa näytetään joulunviettoa Saksassa, Itävallassa, Ranskassa ja Espanjassa, mikä kuvastaa Euroopan moninaisia jouluperinteitä. Tapahtuma on varmasti yksilöille ja perheille sekä innoittava että mieleenpainuva.

Joulun ihmeen todistajia on katsottavissa 24 kielellä, ja konserttia voi seurata verkossa tästä linkistä: https://www.facebook.com/watch/157409324294714/415780226822245. Se on myös katsottavissa 13. tammikuuta 2022 asti. Tämä konsertti on osa maailmanlaajuista Valoa maailmaan rakkaudella -joulukampanjaa.

Christmas Concert 05
Rooman temppelin vierailukeskus2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo