Miljoonat osallistuvat tänä viikonloppuna kirkon 182. yleiskonferenssiin

Ensimmäisen presidenttikunta - presidentti Thomas S. Monson ja hänen neuvonantajansa presidentti Henry B. Eyring ja presidenttiDieter F.Uchtdorf- kutsuvat kaikkia Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkon jäseniä sekä kaikkiakiinnostuneita osallistumaankirkon182. yleiskonferenssiin.

Konferenssi järjestetään Utahin Salt Lake Cityssäsijaitsevassa konferenssikeskuksessa 31. maaliskuuta- 1. huhtikuuta 2012. Paikan päälle kokoukseen osallistuu yli 100 000 jäsentä. Konferenssin kokoukset tulkataan 92 eri kielelle ja lähetetään satelliitin välityksellä miljoonille kirkon jäsenille kaikkialle maailmaan.

Suomessa lähetykset ovat nähtävissä useissa satelliittivastaanottimilla varustetuissaseurakuntakeskuksissatai seurattavissa internetin välityksellä osoitteessa: http://gc.lds.org.

TERVETULOA!

Lauantai
31.3.

Yleiskonferenssi
17-18.30Yleinen Nuorten Naisten kokous (nauh.)
19-21 Lauantain aamukokous

Sunnuntai
1.4.

Yleiskonferenssi
12-14 Pappeuskokous (nauh.)
15-17 Lauantain iltapäiväkokous (nauh.)
18.30-19 Musiikkia ja puhuttua sanaa
19-21 Sunnuntain aamukokous
23-01 Sunnuntain iltapäiväkokous (ainoastaan internetissä)

Seurakuntakeskuksissa ei ole tänä sunnuntaina tavanomaisia kokouksia.