Aihe

Apuyhdistyksen johtokunta

Apuyhdistyksen ylin johtokunta palvelee kirkon ensimmäisen presidenttikunnan johdolla. Tällä hetkellä johtokunnassa ovat Linda K. Burton, Carole M. Stephens ja Linda S. Reeves. Heidät kutsuttiin tehtäviinsä huhtikuussa 2012.

Nämä kolme naista edustavat ja johtavat kasvavaa järjestöä, joka ulottuu halki maapallon. Kulttuurit voivat olla erilaisia ja kielimuureja voi olla, mutta mormoninaiset voivat vaikuttaa missä sitten ovatkin parantaakseen asuinyhteisöjään.

Ei ole olemassa yhtä mormoninaisen mallia. He ovat naimisissa, naimattomia tai leskiä. He ovat tyttäriä, äitejä ja isoäitejä. He ovat usein kotiäitejä, ja joillakuilla voi olla jokin muu haastava ammatti.

Joseph Smith selitti, että Apuyhdistyksen tarkoitus on ”köyhien, hädänalaisten, leskien ja orpojen auttaminen ja kaikenlainen hyväntahtoinen toiminta”.