Kirkko Euroopassa julkisti uuden sovelluksen nousevalle sukupolvelle

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko Euroopassa on laajentanut nuorten aikuisten kanavakokemusta: Uusi sovellus nimeltä ”Rising Generation (Nouseva sukupolvi) on nyt ladattavissa Android- ja Apple-laitteille.

Nuoret aikuiset eri puolilla Eurooppaa voivat ladata tapahtumia ja ilmoittaa muille nopeasti, mitä heidän alueellaan tapahtuu. Sovellukseen liittyvää verkkosivustoa risinggeneurope.org on parannettu paremmin jäsennellyllä ulkoasulla ja uusilla ominaisuuksilla. Lisäksi nuoria aikuisia pyydetään olemaan yhteydessä toisiinsa sosiaalisessa mediassa omien Instagram- ja YouTube-kanaviensa kautta.

”Tämän uuden sovelluksen avulla haluamme tarjota kaikille nuorille aikuisille alustan, jonka ansiosta he eivät enää koskaan jää paitsi kaikista upeista toiminnoista ja voivat samalla hallita kaikkia pikailmoituksia”, sanoo Tom Erhart, yksi sovelluksen kehittäjistä Sveitsistä. ”Toivomme, että se auttaa meitä kokoontumaan paremmin yhteen, vahvistamaan toisiamme ja iloitsemaan Jeesuksesta Kristuksesta”, hän jatkaa.

Sovelluksen käyttäjät voivat määrittää pikailmoitukset maittain ja alueittain. Tapahtumien julkaiseminen voidaan tehdä ilman rekisteröitymistä. Jos joku haluaa muuttaa ilmoitettuja tapahtumia, sen voi tehdä kirjautumalla sovellukseen sähköpostiosoitteella.

”Olen innoissani siitä, että nuoret aikuiset saavat käyttöönsä tämän uuden palvelun, joka auttaa heitä pysymään yhteyksissä yhteisönä ja seuraamaan yhdessä Vapahtajaamme Jeesusta Kristusta”, sanoo vanhin Martin Turvey, vyöhykeseitsenkymmen Yhdistyneestä kuningaskunnasta. Hän on nuorten aikuisten tukena Euroopassa.

Euroopassa on yli 15 000 nuorta aikuista kirkon jäsentä, jotka ovat mukana toiminnoissa ja haluavat rakastaa Jumalaa, olla yhteydessä toisiinsa ja vahvistaa yhteisöään.