Maailmanlaajuinen hartaustilaisuus nuorille aikuisille presidentti Russell M. Nelsonin ja Wendy W. Nelsonin seurassa

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon presidentti Russell M. Nelson ja sisar Wendy W. Nelson puhuvat nuorille aikuisille maailmanlaajuisessa hartaustilaisuudessa sunnuntaina 15. toukokuuta 2022 kello 18.00 Kalliovuorten kesäaikaa.

Kaikkia 18–30-vuotiaita nuoria aikuisia kutsutaan osallistumaan.

YA Devotional Nelson01
Presidentti RussellM. Nelson ja sisar WendyW. Nelson2022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

Kuinka katsella lähetystä

Paikallisia johtohenkilöitä kannustetaan valitsemaan katseluaika, joka sopii parhaiten heidän alueensa nuorille aikuisille.

Katso lähetys, joka alkaa sunnuntaina 15. toukokuuta klo 18.00 kirkon satelliittijärjestelmän välityksellä, sivustolla broadcasts.churchofjesuschrist.org (saatavana kahden viikon ajan) tai YouTubessa (suorana lähetyksenä ja suoratoistona).

Pääset käyttämään video- ja äänitiedostoja 39 kielellä Evankeliumiaiheisessa kirjastossa kohdassa ”Nuoret aikuiset” pian lähetyksen jälkeen.

Lähetystä koskevat tiedot, kuten suoratoisto, saatavana olevat kielet ja tekstitys kuulovammaisille, näkyvät lähetysaikataulussa, joka tulee saataville muutama viikko ennen tapahtumaa.

Satelliittilaitteisiin ja lähetysten suoratoistoon liittyvissä kysymyksissä vaarnan tekniikka-asiantuntijat saavat apua sivustolta mhtech.churchofjesuschrist.org.