Maailmanlaajuinen hartaustilaisuus nuorille aikuisille vanhin ja sisar Hollandin kanssa

Uusintalähetys

Tule seuraamaan 8. tammikuuta 2023 muiden 18–30-vuotiaiden naimattomien ja naimisissa olevien nuorten aikuisten kanssa maailmanlaajuista hartaustilaisuutta, johon osallistuu vanhin Jeffrey R. Holland kahdentoista apostolin koorumista ja hänen vaimonsa sisar Patricia T. Holland. He puhuvat M. Anthony Burns Arenalla Utahin teknillisen yliopiston kampuksella St. Georgessa Utahissa Yhdysvalloissa nuorten aikuisten yleisön edessä.

YA 2023 Elder Holland 01
Vanhin JeffreyR. Holland ja sisar PatriciaT. Holland2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Kutsu ystäväsi mukaan ja kokoontukaa yhdessä kuulemaan innoitettuja sanomia, jotka ovat juuri teitä varten yhdeltä Herran elävistä apostoleista. Pohjois- tai Etelä-Amerikassa voit osallistua paikalliseen tapahtumaan, jossa seurataan suoraa lähetystä sunnuntaina 8. tammikuuta 2023 kello 18.00 Kalliovuorten normaaliaikaa. Kaikkialla muualla voit osallistua mahdolliseen tapahtumaan, jossa seurataan uusintalähetystä yhdessä muiden kanssa sunnuntai-iltapäivänä ja -iltana 15. tammikuuta.

Voit katsoa lähetyksen myös kirkon satelliittijärjestelmän välityksellä sivustolla broadcasts.churchofjesuschrist.org (saatavana kahden viikon ajan).

Kahden viikon kuluttua lähetyksen jälkeen video-, teksti- ja äänitiedostot hartaustilaisuudesta ovat saatavana 41 kielellä Evankeliumiaiheisen kirjaston kohdassa ”Aikuiset/Nuoret aikuiset”.