Official-Statement-image-1[1].jpg

Miksi sivustomme nimi on yhä mormonien uutishuone?

Kun presidentti Russell M. Nelson ilmoitti tarpeesta käyttää oikein Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon koko nimeä, hän esitti lopuksi tämän selvennyksen: ”Lisää tietoa tästä tärkeästä asiasta annetaan tulevina kuukausina.” Alle kaksi kuukautta myöhemmin Mormonien tabernaakkelikuoro vaihtoi nimekseen Temppeliaukion tabernaakkelikuoro.

Muita kirkon verkkosivustoja ja aineistoa päivitetään tulevina viikkoina ja kuukausina. Presidentti Nelson ja muut kirkon johtohenkilöt ymmärtävät, että näin merkittävä muutos vaatii huolellista harkintaa, koordinointia ja suunnittelua. Uutishuone, kuten kirkon muutkin kanavat, noudattaa kirkon johtajien neuvoja, jotka koskevat mormonienuutishuone.fi-sivustoon tehtävien muutosten ohjausta ja aikataulua.