Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko ottaa innolla vastaan tiedonannon vuoden 2034 talviolympialaisista

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon ensimmäinen presidenttikunta on antanut tänään seuraavan lausunnon:

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko esittää sydämelliset onnittelunsa Salt Lake Citylle siitä, että se on valittu isännöimään vuoden 2034 talviolympialaisia. Riemuitsemme tästä uutisesta muistaen ne ykseyden, rauhan ja ystävyyden tunteet, jotka luonnehtivat tapahtumaa, kun se edellisen kerran järjestettiin Utahissa vuonna 2002.

Olemme valmiita tukemaan vuoden 2034 olympialaisia toivottamalla tervetulleiksi urheilijoita, vapaaehtoisia ja vierailijoita kaikkialta maailmasta. Kirkko on sitoutunut toimiin, joilla Salt Lakesta tehdään isäntäkaupunki, joka ilmentää palvelemisen, yhteistyön ja keskinäisen kunnioituksen arvoja. Koska Salt Lake City on kirkon kansainvälinen keskuspaikka, työskentelemme järjestäjien kanssa sekä paikallisella että kansainvälisellä tasolla, jotta maailma toivotetaan tervetulleeksi vuoden 2034 lähestyessä.

Ladattava olympialaisten B-roll-aineisto vuodelta 2002