Opettaminen Vapahtajan tavalla -lähetys vanhin Dieter F. Uchtdorfin seurassa

Vanhin Dieter F. Uchtdorf Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon kahdentoista apostolin koorumista puhuu erityislähetyksessä Opettaminen Vapahtajan tavalla sunnuntaina 12. kesäkuuta 2022.

Teaching in the Saviors Way_01
Vanhin DieterF. Uchtdorf kahdentoista apostolin koorumista2022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Tämä ainutlaatuinen tapahtuma on tarkoitettu kaikille kirkon jäsenille, jotka opettavat joko kirkon tehtävässään tai kotonaan.

Vanhin Uchtdorf kertoo periaatteista, joiden tarkoituksena on auttaa jokaista jäsentä kokemaan iloa ja menestystä opettaessaan evankeliumia sekä lisäämään jäsenten kykyä opettaa kuin Vapahtaja.

Paikallisia johtohenkilöitä kannustetaan valitsemaan katseluaika, joka sopii parhaiten heidän alueensa kirkon jäsenille. Opettajaneuvoston kokoukset voivat olla ihanteellinen tilaisuus katsoa lähetys.

Kuinka katsella lähetystä

Alkaen 12. kesäkuuta lähetys on katsottavissa eri kielillä seuraavasti:

Lähetystä koskevat tiedot, kuten suoratoisto, saatavana olevat kielet ja tekstitys kuulovammaisille, näkyvät lähetysaikataulussa.

Satelliittilaitteisiin ja lähetysten suoratoistoon liittyvissä kysymyksissä vaarnan tekniikka-asiantuntijat saavat apua katsomalla sivustolta mhtech.churchofjesuschrist.org.