Presidentti Nelson tekee huhtikuussa kiertomatkan Eurooppaan, Afrikkaan ja Aasiaan

Kirkon presidentin mukana matkustavat hänen vaimonsa Wendy sekä vanhin ja sisar Holland

Huhtikuussa kahden viikon ajan presidentti Russell M. Nelson ja hänen vaimonsa Wendy sekä vanhin Jeffrey R. Holland ja hänen vaimonsa Pat vierailevat useissa Euroopan, Afrikan ja Aasian maissa. Heidän matkansa alkaa 10. huhtikuuta, ja he tapaavat jäseniä ja lähetyssaarnaajia sekä käyvät kirkon rakennuksissa näillä alueilla. Heidän matkansa päättyy 23. huhtikuuta.

Sivustolla mormonienuutishuone kerrotaan tarkemmin näistä tärkeistä tapahtumista sekä julkaistaan videoita ja valokuvia.