Aihe

Pyörätuolien jakelu

• Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko osallistui ensimmäisen kerran pyörätuolihankkeeseen vuonna 2003 tarjotakseen vammaisille pyörätuolin. Ilman pyörätuolia noiden henkilöiden täytyy luottaa kuljetuksissa ystäviinsä ja perheeseensä.
  • Kirkko jakaa pyörätuoleja paikallisten järjestöjen kuten eri valtioiden presidenttien puolisoiden suojelemien ohjelmien kautta.
  • Vuonna 2006 jaettiin 54 840 pyörätuolia 54 maassa: Albaniassa, Amerikan Samoassa, Angolassa, Argentiinassa, Armeniassa, Barbadosissa, Botswanassa, Brasiliassa, Bulgariassa, Costa Ricassa, Dominikaanisessa tasavallassa, Egyptissä, Etelä-Afrikassa, Etiopiassa, Fidžissä, Filippiineillä, Ghanassa, Indonesiassa, Intiassa, Japanissa, Jordaniassa, Kambodžassa, Keniassa, Kiinassa, Kirgisiassa, Kolumbiassa, Kroatiassa, Libanonissa, Malesiassa, Meksikossa, Mikronesiassa, Moldovassa, Mosambikissa, Myanmarissa, Nepalissa, Nigeriassa, Palaussa, Palestiinassa, Panamassa, Paragyayssa, Perussa, Romaniassa, Samoassa, Serbiassa, Sri Lankassa, Surinamessa, Tansaniassa, Thaimaassa, Trinidadissa, Turkissa, Ukrainassa, Venäjällä, Vietnamissa ja Zimbabwessa.