Temppeliaukion tabernaakkelikuoron ja orkesterin kulttuuriperintökiertue

Koronaviruspandemian vuoksi Temppeliaukion tabernaakkelikuoron ja orkesterin vuoden 2021 kulttuuriperintökiertue, jonka alkuperäiseksi ajankohdaksi suunniteltiin 17. kesäkuuta – 8. heinäkuuta 2021, on siirretty vuodelle 2022. Vuonna 2022 kaikki konsertit tullaan järjestämään samoissa kaupungeissa kuin oli suunniteltu alkuperäisen kiertueen osalta. Lisätietoja uusista päivämääristä ja lipuista julkaistaan muutamien seuraavien viikkojen aikana. Toivomuksena on, etteivät asiakkaat ota yhteyttä konserttipaikkoihin, ennen kuin lisätietoja on saatavilla.