Uusi videosarja siitä, kuinka valmistautua yleiskonferenssiin

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko pitää puolivuosittaisen yleiskonferenssinsa 2.–3. lokakuuta 2021. Kaikki ovat tervetulleita miljoonien ihmisten kanssa ympäri maailmaa kuulemaan sanomia Vapahtajasta Jeesuksesta Kristuksesta eläviltä profeetoilta ja apostoleilta sekä muilta maailmanlaajuisen kirkon johtohenkilöiltä.

General Conference October 2021Download Photo

Kirkko auttaa tähän hengelliseen tapahtumaan valmistautumisessa julkaisemalla kahdeksan lyhyttä videota, joissa on ehdotuksia yleiskonferenssia edeltäville päiville. Voit katsoa esittelyvideon ”Yleiskonferenssi – kuinka aiot valmistautua?” alla:

Yksi uusi ehdotusvideo julkaistaan päivittäin kirkon sosiaalisen median kanavilla (Facebook, YouTube, Instagram) 22 kielellä alkaen 25. syyskuuta 2021 aina 2. lokakuuta 2021 asti.

Voit myös jatkossa tarkistaa tästä Playlist uusimmat videolataukset.

Yleiskonferenssi on Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon maailmanlaajuinen kokoontuminen. Kahdesti vuodessa huhti- ja lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna kirkon johtohenkilöt eri puolilta maailmaa esittävät sanomia, jotka keskittyvät elävään Kristukseen ja Hänen evankeliumiinsa. Konferenssi lähetetään suorana lähetyksenä temppeliaukion konferenssikeskuksesta Salt Lake Citystä Utahista Yhdysvalloista noin 70 kielellä, ja se käännetään myöhemmin yli sadalle kielelle.