Uusi Ystävien kesken -tapahtuman jakso tulossa marraskuussa

”Ystävien kesken – Taivaallinen Isäni rakastaa minua” on saatavilla alkaen 5. marraskuuta 2022

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko on ilmoittanut, että uusi Ystävien kesken -tapahtuman jakso nimeltä ”Taivaallinen Isäni rakastaa minua” julkaistaan 5. marraskuuta 2022 klo 10 Kalliovuorten kesäaikaa.

Friend2Friend01
Alkeisyhdistyksen ylijohtaja Susan H. Porter on yhdessä lasten kanssa Ystävien kesken -tapahtuman jaksossa nimeltä ”Taivaallinen Isäni rakastaa minua”, joka on tarkoitus lähettää 5. marraskuuta 2022.2022 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Lapsia, vanhempia ja Alkeisyhdistyksen opettajia kutsutaan katsomaan lähetys, jossa on toimintoja, musiikkia ja sanomia Alkeisyhdistyksen ylimmältä johtokunnalta.

Marraskuun Ystävien kesken -tapahtuma on kolmas Ystävien kesken -tapahtuma tänä vuonna. Kaksi aiempaa jaksoa keskittyivät temppeliin sekä kasteen, Pyhän Hengen ja sakramentin periaatteisiin.

Marraskuisen jakson askartelutoimintaa varten lapsia kehotetaan pohtimaan, kuinka he voivat palvella muita ja olla ystävällisiä heitä kohtaan, ja piirtämään sitten kuva tai kirjoittamaan ajatuksista, joita heillä on aiheesta.

Koko lähetys ja osiot tulevat saataville verkossa 5. marraskuuta jälkeen täydentämään opettamista kotona tai kirkossa. Lapset voivat nauttia tästä lähetyksestä

yhdessä perheensä kanssa, Alkeisyhdistyksen ryhmissä tai itsekseen.

Tapahtuma kuvataan englanninkielisenä. Käännetyt versiot tulevat saataville espanjaksi, portugaliksi, ranskaksi, italiaksi, saksaksi, venäjäksi, koreaksi, japaniksi, mandariinikiinaksi ja kantoninkiinaksi.

Ohjeita katseluun

Videot tulevat saataville osoitteessa churchofjesuschrist.org, Evankeliumiaiheinen kirjasto-sivustolla sekä Evankeliumiaiheinen mediasisältö-sivustolla edellä mainituilla kielillä.

Englannin-, espanjan- ja portugalinkieliset versiot tulevat saataville myös Gospel for Kids YouTube-kanavilla: