Johtohenkilön elämäkertatietoja

Vanhin Alan T. Phillips

<p>Vanhin Alan T. Phillips</p>
Vanhin Alan T. Phillips2024 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Palveleminen kirkossa

Vanhin Alan T. Phillips hyväksyttiin Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon johtavana auktoriteettina toimivaksi seitsenkymmeneksi huhtikuun 2023 yleiskonferenssissa. Kutsun saadessaan hän palveli seitsemänkymmenen seitsemännen koorumin jäsenenä Euroopan pohjoisen vyöhykkeen johtokunnassa.

Vanhin Phillips on palvellut monissa kirkon tehtävissä, kuten kokoaikaisena lähetyssaarnaajana Manchesterin lähetyskentällä Englannissa, neuvonantajana piispakunnassa, korkean neuvoston jäsenenä, vaarnanjohtajana ja vyöhykeseitsenkymmenenä.

Työura

Vanhin Phillips on suorittanut kandidaatintutkinnon ja loppututkinnon The London School of Economics and Political Science (LSE) -yliopistossa. Hän on työskennellyt liike-elämän, rahoituksen ja koulutuksen parissa. Ennen kutsuaan seitsemänkymmenen koorumiin hän työskenteli Brigham Youngin yliopiston Lontoon keskuksen akateemisena johtajana.

Henkilökohtainen elämä

Alan Thomas Phillips syntyi Kentissä Englannissa 19. kesäkuuta 1970. Hän solmi avioliiton Lindsey Lee Iorgin kanssa vuonna 2005. Heillä on neljä lasta.