Johtohenkilön elämäkertatietoja

Vanhin Gary B. Sabin

Vanhin Gary B. Sabin palveli seitsemänkymmenen viidennen koorumin jäsenenä Pohjois-Amerikan läntisellä vyöhykkeellä, kun hänet kutsuttiin johtavana auktoriteettina palvelevaksi seitsenkymmeneksi huhtikuun 2016 yleiskonferenssissa. Elokuussa 2019 hän aloitti palvelemisen toisena neuvonantajana Euroopan vyöhykkeen johtajana.

Vanhin Sabin suoritti kielitutkinnon Brigham Youngin yliopistossa vuonna 1976. Vuonna 1977 hän suoritti alemman korkeakoulututkinnon liiketaloudessa. Hän opiskeli Stanfordin yliopistossa ja suoritti ylemmän korkeakoulututkinnon liikkeenjohdossa vuonna 1985. Hän on toiminut puheenjohtajana ja toimitusjohtajana useissa yrityksissä, kuten Excel Realty Trustissa ja Price Legacyssa. Viimeisimpinä työtehtävinään hän toimi Excel Realty Holdingsissa ja Excel Trustissa.

Vanhin Sabin on palvellut lukuisissa kirkon tehtävissä, kuten kokoaikaisena lähetyssaarnaajana Belgian ja Alankomaiden lähetyskentällä, vanhinten koorumin johtajana, korkean neuvoston jäsenenä, piispana, Alkeisyhdistyksen opettajana, vaarnan lähetystyönjohtajana, diakonien ja opettajien neuvojana, partiojohtajana, vaarnanjohtajana ja vyöhykeseitsenkymmenenä.

Gary Byron Sabin on syntynyt Provossa Utahissa Yhdysvalloissa 7. huhtikuuta 1954. Hän solmi avioliiton Valerie Purdyn kanssa elokuussa 1976. Heillä on viisi lasta.