Johtohenkilön elämäkertatietoja

Vanhin Massimo De Feo

Vanhin Massimo De Feo palveli seitsemänkymmenen kolmannen koorumin jäsenenä Euroopan vyöhykkeellä, kun hänet kutsuttiin johtavana auktoriteettina palvelevaksi seitsenkymmeneksi huhtikuun 2016 yleiskonferenssissa.

Vanhin De Feo suoritti luonnontieteellisen tutkinnon Moscatin tiedekoulussa Tarantossa vuonna 1979. Palveltuaan kokoaikaisena lähetyssaarnaajana hän aloitti kansainvälisen suhdetoiminnan uran vuonna 1984, kun Yhdysvaltain ulkoasiainministeriö palkkasi ja valtuutti hänet diplomaattitehtäviin Italian ulkoasiainministeriöön Italiassa.

Hän on toiminut jäsenenä Yhdysvaltain hallituksen komiteoissa neuvotellen kahdenvälisistä sopimuksista sosiaaliturvaan liittyvissä kysymyksissä ja on toiminut liittovaltiollisten avustushankkeiden valvojana Yhdysvaltain suurlähetystöissä Roomassa ja Pariisissa. Yli 30 palvelusvuoden jälkeen hän toimi äskettäin sosiaaliturvahallinnon alueellisena liittovaltion avustusten varajohtajana Etelä-Euroopan, Pohjois-Afrikan ja Lähi-idän vyöhykkeille.

Vanhin De Feo on palvellut lukuisissa kirkon tehtävissä, kuten kokoaikaisena lähetyssaarnaajana vuosina 1981–1983 Rooman lähetyskentällä, seurakunnanjohtajana, piirinjohtajana, neuvonantajana piispakunnassa, korkean neuvoston jäsenenä, vaarnanjohtajana ja vyöhykeseitsenkymmenenä. Elokuusta 2019 lähtien vanhin De Feo palvelee ensimmäisenä neuvonantajana Euroopan vyöhykkeen johtokunnassa.

Massimo De Feo syntyi Tarantossa Italiassa 14. joulukuuta 1960. Hän solmi avioliiton Loredana Galeandron kanssa elokuussa 1984. Heillä on kolme lasta.