Vanhin Uchtdorf tapasi Saksan liittokanslerin Berliinissä

Vanhin Dieter F. Uchtdorf Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon kahdentoista apostolin koorumista tapasi Saksan liittokansleri Angela Merkelin Saksassa perjantaina 6. heinäkuuta 2018.

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun Saksan liittokansleri on tavannut virallisesti jonkun kirkon ylimmistä johtohenkilöistä.

Vanhin Uchtdorfin kutsui mukaan liittokanslerinvirastossa Berliinissä järjestettyyn tapaamiseen yhdysvaltalainen, Utahia edustava senaattori Orrin Hatch, joka on myöhempien aikojen pyhä. Vanhin Uchtdorfille kutsu oli ilo ja kunnia.