Johtohenkilön elämäkertatietoja

Vanhin Patrick Kearon

Vanhin Patrick Kearon hyväksyttiin 3. huhtikuuta 2010 Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon seitsemänkymmenen ensimmäisen koorumin jäseneksi 48-vuoden iässä. Saadessaan kutsunsa hän palveli seitsemänkymmenen kolmannen koorumin jäsenenä Euroopan vyöhykeellä. Hän on palvellut pappeusosaston sekä Mediapalvelujen osaston apulaistoiminnanjohtajana. Hänet kutsuttiin palvelemaan ensimmäisenä neuvonantajana Euroopan vyöhykkeen johtokunnassa 1. elokuuta 2012 lähtien.

Vanhin Kearon kävi koulunsa Lähi-idässä ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Hän on asunut ja työskennellyt Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Saudi-Arabiassa ja Yhdysvalloissa sekä työskennellyt eri aloilla, kuten terveydenhuolto, elintarvikeala, autot ja liikenne, ja hoitanut omaa viestintäkonsulttiyritystä. Yhteiskuntaa hän on palvellut johtokunnissa mm. hyväntekeväisyysjärjestöissä, koulussa, yrityskeskuksessa ja collegessa.

Liityttyään kirkkoon jouluaattona 1987 vanhin Kearon on palvellut lukuisissa kirkon tehtävissä, kuten seurakunnan apulaiskirjurina, seurakunnan Nuorten Miesten johtajana, piispan neuvonantajana, seurakunnanjohtajana, vaarnanjohtajana ja vyöhykeseitsenkymmenenä.

Patrick Kearon syntyi Carlislessa Cumberlandissa Englannissa 18. heinäkuuta 1961. Hän solmi avioliiton Jennifer Carole Hulmen kanssa vuonna 1991. Heillä on neljä lasta, joista yksi on kuollut.