Takkavalkeailta: Mahoneyt Suomessa

Sunnuntaina 24.6.2012 klo 18 järjestetään takkavalkeailta, jossapuhujina ja esiintyjinä mm.Stephen B. Mahoney,Matti Jouttenus,Kari Haikkola sekä Mahoneyn perhe.

Stephen B. Mahoney toimi lähetysjohtajana Suomen lähetyskentällä vuosina 1975-1978, jolloin heidän koko perheensä asui Suomessa. Nyt he ovat lomamatkalla täällä ja meillä onainutlaatuinen tilaisuus nähdä heitä.

Kokous välitetään myös internetin välityksellä. Seurataksesi lähetystä tarvitset Internet Explorerin ja Windows Media Playerin.Tervetuloa seuraamaan ja pistä sana kiertämään.

stream.lds.org/509507-fireside