Tampereen vaarnan johtokunta vaihtui vappuna 2011

Euroopan vyöhykkeen johtaja Erich Kopischke tuli Saksasta johtamaan Tampereen vaarnan ylimääräistä vaarnakonferenssia 1.5.2011. Myös vyöhykeseitsenkymmen Hans Boom Hollannista osallistui kokoukseen. Vappupäivän konferenssikokouksessa vapautettiin tehtävistään tasan seitsemän vuoden palvelun jälkeen vaarnanjohtaja Matti Jouttenus, ensimmäinen neuvonantaja Ari Lindgren ja toinen neuvonantaja Juha Rantanen.

Uuteen Tampereen vaarnan johtokuntaan hyväksyttiin vaarnanjohtajaksi Samuel Koivisto Jyväskylästä, ensimmäiseksi neuvonantajaksi Jouni Jäkkö Orimattilasta sekä toiseksi neuvonantajaksi Jouni Muhonen Kangasalta.

Vaarnanjohtaja Koivisto toimi aiemmin Jyväskylän seurakunnan ylipappien ryhmän johtajana. Jouni Jäkkö vastasi ennen uutta tehtäväänsä nuorten järjestöistä vaarnan korkeassa neuvostossa ja Jouni Muhonen palveli Tampereen 1. seurakunnan piispana.