Euroopan vyöhykkeen uusi johtokunta aloittaa palvelemisen

Elokuun 1. päivänä 2021 vanhin Massimo De Feo aloitti palvelemisen Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon Euroopan vyöhykkeen uutena johtajana. Vanhin Erich W. Kopischke palvelee ensimmäisenä neuvonantajana ja vanhin Rubén V. Alliaud toisena neuvonantajana.

EUAPresidency_2021
Euroopan vyöhykkeen uusi johtokunta 1. elokuuta 2021 alkaen. Vasemmalta oikealle vanhin Erich W. Kopischke, ensimmäinen neuvonantaja, vanhin Massimo De Feo, johtaja, ja vanhin Rubén V. Alliaud, toinen neuvonantaja. © 2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Vanhin De Feo sanoo: ”Tulevaisuus on valoisa, kun seuraamme Herran varmaa tietä”, ja hän lisää: ”Haluamme kertoa evankeliumin hyvästä uutisesta kaikille Jumalan lapsille. Haluamme kutsua kaikkia Hänen lapsiaan osallistumaan iloon, jota evankeliumi tuo.” Vanhin De Feo on syntynyt Tarantossa Italiassa 14. joulukuuta 1960. Hän solmi avioliiton Loredana Galeandron kanssa elokuussa 1984, ja heillä on kolme lasta.

Vanhin Erich W. Kopischke, joka on kotoisin Saksasta, on palvellut Euroopan vyöhykkeen ihmisiä monia vuosia.  Nyt hän palvelee johtokunnassa ensimmäisenä neuvonantajana. Hän sanoo: ”Haastavina aikoina me opimme kääntymään Herran puoleen saadaksemme voimaa. Usko Herraan on varma lupaus valoisasta tulevaisuudesta.”

Vanhin Rubén V. Alliaud, uusi jäsen Euroopan vyöhykkeen johtokunnassa, on kotoisin Buenos Airesista Argentiinasta. Hän palvelee johtokunnassa toisena neuvonantajana. Hän sanoo: ”Kun luotamme Herraan, Hän puhuu rauhaa sieluumme ja johdattaa meitä läpi haastavien aikojen. Olen varma siitä, että Herra tuntee lapsensa ja haluaa heidän pääsevän osallisiksi palautetun evankeliumin siunauksista.”