Face to Face -tapahtuma nuorille aikuisille vanhin ja sisar Bednarin kanssa: ”Pyydä, etsi, kolkuta”

Vanhin David A. Bednar Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon kahdentoista apostolin koorumista ja sisar Susan Bednar ovat erityisvieraina Face to Face -tapahtumassa nuorille aikuisille 12. syyskuuta 2021. Tapahtuman aiheena on ”Pyydä, etsi, kolkuta”.

Bednars2021_01
Sisar Susan Bednar ja vanhin David A. Bednar2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Katso lähetys sunnuntaina 12. syyskuuta 2021 klo 16.00 Kalliovuorten kesäaikaa (Suomen aikaa maanantaina klo 1.00) kirkon satelliittijärjestelmän välityksellä, sivustolla broadcasts.churchofjesuschrist.org, YouTubessa, Latter-day Saints Channelin välityksellä ja muilla digitaalisilla kanavilla.

Kaikkia nuoria aikuisia, niin naimattomia kuin naimisissa olevia, kutsutaan osallistumaan. Myös kokoaikaisia lähetyssaarnaajia kutsutaan osallistumaan ja tuomaan mukanaan niitä, joita he opettavat, mikäli mahdollista. Kaikki ikäryhmät ja väestöryhmät ovat tervetulleita. Paikallisia johtohenkilöitä kannustetaan valitsemaan katseluaika, joka sopii parhaiten heidän alueensa nuorille aikuisille.

Ennen tapahtumaa nuoret aikuiset voivat lähettää kysymyksiä tapahtumasivulle face2face.churchofjesuschrist.org.