Kaikki parempaan elämään tähtäävät kirkon resurssit nyt yhdellä eurooppalaisella verkkosivustolla

Laaja valikoima Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon huoltotyö- ja omavaraisuusresursseja, jotka ovat saatavilla 40 Euroopan maassa, löytyy nyt yhdeltä verkkosivulta: www.lifehelpeurope.org.

WSR website 01
Kirkon kaikki huoltotyö- ja omavaraisuusresurssit löytyvät yhdeltä verkkosivulta vain muutamassa sekunnissa. 2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Tältä aloitussivulta kirkon jäsenet ja ystävät voivat yhdellä napsautuksella päästä käsiksi kirkon resursseihin - omalla äidinkielellään - ja löytää tietoa ja harjoituksia opiskelusta, urakehityksestä, mielenterveydestä ja emotionaalisesta terveydestä, humanitaarisesta palvelusta, liikeyrityksen perustamisesta, elämän suunnittelusta, hätätilanteisiin varautumisesta ja paljon muuta.

Miksi kaikkia näitä resursseja varten tarvitaan yksi sivusto? 'Se yksinkertaistaa aiemmin vaikeasti löydettävien sivujen löytämistä', sanoo Ether Simoncini, kirkon huoltotyön ja omavaraisuuden kenttätoiminnan päällikkö Italiassa, Adrianmeren pohjoisosassa ja Euraasiassa.

Hän kertoo, että kirkko on kehittänyt ja hionut tätä aineistoa vuosikymmenien ajan. Monet niistä on laadittu toisistaan riippumatta kirkon eri osastojen toimesta. Ne sijaitsevat useilla eri verkkosivustoilla. Kun tähän lisätään vielä Euroopan monet maat ja kielet, voi tarvittavan resurssin löytäminen omalla kielellä olla monimutkaista ja turhauttavaa. 'Sitä mukaa kuin opastimme (ihmisiä) löytämään ne, he unohtivat sen', Simoncini hymyilee.

WSR website 02
Muutamia resursseja, joita on saatavana kunkin maan linkistä sivustolta www.lifehelpeurope.org.2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon huoltotyö- ja omavaraisuusosasto tiedottaa nyt sivustosta www.lifehelpeurope.org. 'Koulutamme johtajiamme, se on tunnusmerkki sähköposteissamme, se on QR-koodi käyntikorteissa - mutta meidän on silti tehtävä enemmän', Simoncini sanoo innostuneena.

Kirkon käyttämä ilmaus 'Apua elämään' kattaa kaikki kirkon tarjoamat huoltotyö- ja omavaraisuusresurssit. Simoncini huomauttaa: 'Verkko-osoite sopii siis täydellisesti.'