Maailmanlaajuinen hartaustilaisuus nuorille aikuisille presidentti ja sisar Oaksin seurassa

18–30-vuotiaita nuoria aikuisia, jotka ovat naimisissa tai naimattomia, kutsutaan katsomaan 21. toukokuuta 2023 Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon maailmanlaajuinen hartaustilaisuus, jossa ovat mukana presidentti Dallin H. Oaks ensimmäisestä presidenttikunnasta ja hänen vaimonsa sisar Kristen Oaks.

Oaks2023 01Download Photo

Kutsu ystäväsi kuulemaan kanssasi innoitettuja sanomia, jotka ovat juuri teitä varten presidentti ja sisar Oaksilta.

Ohjeita katseluun

Tapahtuma lähetetään sivustolla churchofjesuschrist.org. Se on katsottavissa Evankeliumiaiheisessa kirjastossa (verkossa ja sovelluksessa) useilla kielillä 25. toukokuuta alkaen.