Aihe

Pappi

Aaronin pappeuden vastuullinen virka, joka on yleensä 16–18-vuotiailla nuorilla miehillä ja uusilla aikuisilla miespuolisilla kirkon jäsenillä. Papit pitävät rukouksen sakramentin (vastaa ehtoollista) siunaamiseksi. Sakramentti jaetaan kirkon jäsenille sunnuntain jumalanpalveluksissa. Paikallisten pappeusjohtajien luvalla papit voivat myös kastaa.

Paikallisissa seurakunnissa papit on järjestetty pieniksi ryhmiksi, joita kutsutaan koorumeiksi. Koorumin jäsenet auttavat toisiaan kehittämään johtamistaitoja ja palvelemaan muita pyrkiessään seuraamaan Jeesusta Kristusta.