Profeetta julkaisee sanoman kiitollisuuden parantavasta voimasta

Maailmanlaajuisen uskontokunnan johtaja lausuu kiitosrukouksen ja kutsuu ihmisiä kaikkialla tekemään kaksi tärkeää asiaa pirstaloituneiden suhteidemme ja yhteiskuntiemme parantamiseksi.

Russell M. Nelsonilla, maailmanlaajuisen uskontokunnan johtajalla ja Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon presidentillä, on uusi toivon, parantumisen ja ykseyden sanoma, jonka avulla voimme nousta koronaviruspandemian syvyyksistä ja hävittää muut vitsaukset kuten vihan ja epäkohteliaisuuden.

Profeetta on lausunut kiitosrukouksen maailman ja jokaisen sen päällä asuvan ihmisen puolesta. Hän on myös kutsunut jokaisen kaikkialla tekemään kaksi tärkeää asiaa pirstaloituneiden suhteidemme ja yhteiskuntiemme parantamiseksi.

1. Tee sosiaalisesta mediasta oma kiitollisuuden päiväkirjasi seitsemän päivän ajaksi
  2. Lausu kiitosrukous

Lataa tämä video

Profeetta (entinen uraauurtava sydän-, verisuoni- ja rintaelinkirurgi) ilmaisi oman kiitollisuutensa niistä tieteilijöistä ja tutkijoista, jotka kehittävät rokotetta koronavirusta vastaan, ja muistuttaa meille, että ”ei ole lääkettä eikä leikkausta, joka voisi parantaa ne monet hengelliset tuskat ja sairaudet, joita kohtaamme” yhdessä maailmanlaajuisena yhteisönä. Näitä ovat vihan, levottomuuden, rasistisen väkivallan, epärehellisyyden ja epäkohteliaisuuden paheet. ”On kuitenkin olemassa parannuskeino – ehkä yllättäväkin – koska se toimii vastoin luontaista näkemystämme”, presidentti Nelson sanoo. ”Siitä huolimatta sekä tieteenharjoittajat että uskon miehet ja naiset ovat todenneet sen toimivaksi. Tarkoitan kiitollisuuden parantavaa voimaa.”

Mene sivustolle annakiitosta.jeesuksenkristuksenkirkko.org sekä lue ja katsele profeetan videosanoma (saatavana 31 kielellä). Samalla voit myös lukea presidentti Nelsonin henkilökohtaisen kertomuksen siitä, milloin ja kuinka hän sai innoitusta lausua tämän maailmanlaajuisen kiitosrukouksen.