Sukututkimuskirjasto on nyt FamilySearch-kirjasto

Sukututkimuskirjasto temppeliaukiolla Salt Lake Cityssä tunnetaan nyt nimellä FamilySearch-kirjasto. Lisäksi Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon yli 5 700 sukututkimuskeskusta eri puolilla maailmaa ovat nykyään FamilySearch-keskuksia.

FamilyHistoryLibrarySLC01
FamilySearch-kirjasto Salt Lake Cityssä Utahissa Yhdysvalloissa2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Nämä pienet muutokset muistuttavat monista tärkeistä – ja maksuttomista – sukututkimuspalveluista, joita on käytettävissä kaikissa näissä rakennuksissa.

Perhe on keskeisellä sijalla Jeesuksen Kristuksen kirkossa – ja Jumalan pelastussuunnitelmassa. Kutsumme sinut FamilySearch-kirjastoon tai paikalliseen FamilySearch-keskukseen löytämään juuresi ja saamaan selville, miten esivanhempasi ovat muovanneet sinua. Saat henkilökohtaista apua ja voit käyttää tietokoneita ja erikoisasiakirjoja.

Käy FamilySearch-kirjaston verkkosivustolla katsomassa aukioloajat ja lähelläsi sijaitseva FamilySearch-keskus.