MoTab-Picture-1.png

The Tabernacle Choir peruu kulttuuriperintökiertueenThe Tabernacle Choir peruu kulttuuriperintökiertueen

The Tabernacle Choir ilmoitti tänään, että kuoron ja orkesterin (The Tabernacle Choir and Orchestra at Temple Square) vuoden 2022 kulttuuriperintökiertue, joka alun perin suunniteltiin vuodelle 2020 ja jota lykättiin vuodelle 2021, on peruttu.

”Olemme syvästi pahoillamme siitä, että jouduimme perumaan tämän kiertueen Pohjoismaissa ja Yhdistyneessä kuningaskunnassa”, kuoron toiminnanjohtaja Michael O. Leavitt sanoo. ”Viimeaikainen omikron-aalto ei ole mahdollistanut kattavaa kuukausien mittaista valmistautumista, jota tarvitaan, jotta kuoro voisi toteuttaa kiertueen diplomaattiset ja lähetystyöpäämäärät. Vaikka kesään mennessä olosuhteet saattavatkin muuttua niin, että matkustaminen olisi mahdollista, olosuhteet eivät yksinkertaisesti anna meidän valmistautua riittävästi. Kiertueet ovat kuitenkin tärkeä osa kuoron tehtävää. Meillä on vakaa aikomus jatkaa kiertueita sekä valtakunnallisesti että kansainvälisesti, kun se on turvallista sekä kuulijakunnillemme että esiintyjillemme.”

Lisää tietoa lippujen hyvityksistä annetaan muutaman seuraavan viikon aikana. Asiakkaita pyydetään olemaan ottamatta yhteyttä konserttipaikkoihin siihen asti, kunnes tarkempia tietoja on saatavilla.