EasterConcert2023_01_230327_v1.png

Uusi pääsiäiskonsertti "Lunastaja" on nyt saatavana verkossa

Konsertin suoratoisto on saatavana huhtikuun puoliväliin asti

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko Euroopassa esittää uuden verkkokonsertin ”Lunastaja”, joka juhlistaa Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen elämää ja palvelutyötä.

Pääsiäisohjelma on nimeltään ”Lunastaja”, ja se sisältää musiikkia Jenny Oaks Bakerin albumilta ”The Redeemer”. Konsertissa esitellään tunnettuja Kristukseen keskittyviä taideteoksia eurooppalaisilta taiteilijoilta, kuten Leonardo Da Vinci, Carl Bloch, Angelica Kaufmann, Heinrich Hofmann, Francisco de Zurbarán, Bertel Thorvaldsen, Simon Dewey ja muut. Kertojana toimii ruotsalainen viihdetaiteilija Louis Herrey Frederiksborgin linnassa Tanskassa, missä sijaitsee tunnettu Carl Blochin galleria.

Tämä suora lähetys on nyt katsottavissa 26. maaliskuuta 2023 alkaen seuraavilla verkkosivustoilla ja kanavilla:

Kirkon maakohtainen sivu

Kielet

Pääsiäiskonsertti on katsottavissa kaikkialla maailmassa, missä internet on käytettävissä. Lähetys on saatavana englanniksi sekä 31 muulla kielellä.