GenConf04-23_01_230321_v1.jpg

Katso huhtikuun 2023 yleiskonferenssi

Kaikki ovat tervetulleita osallistumaan 1.-2. huhtikuuta 2023

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko toivottaa kaikki tervetulleiksi miljoonien ihmisten kanssa ympäri maailman kuulemaan innoittavia toivon ja uudistumisen sanomia eläviltä profeetoilta ja apostoleilta kirkon tulevassa yleiskonferenssissa lauantaina ja sunnuntaina 1.–2. huhtikuuta 2023.

Osallistuminen tähän uskonnolliseen lähetykseen auttaa yksilöitä oppimaan Jeesuksesta Kristuksesta, vahvistamaan henkilökohtaista suhdettaan Vapahtajaan sekä kokemaan rauhaa, toivoa ja iloa, jotka tulevat seuraamalla Häntä. Kaikkia myöhempien aikojen pyhiä, kirkon ystäviä ja muita kannustetaan ja kutsutaan osallistumaan tähän tapahtumaan palmusunnuntaiviikonloppuna.

”Yleiskonferenssi tarjoaa mahdollisuuden saada henkilökohtaista ilmoitusta, kun kirkon johtavat virkailijat antavat neuvoja ja ohjausta”, kirkon ensimmäinen presidenttikunta kirjoittaa. ”Kannustamme jäseniä kuuntelemaan, tutkimaan ja pohtimaan annettuja neuvoja sekä toteuttamaan niitä käytännössä.”

Maailmanlaajuinen lähetys lähetetään Salt Lake Cityssä Utahissa Yhdysvalloissa sijaitsevasta konferenssikeskuksesta, ja se koostuu viidestä erityisestä kaksituntisesta yleisestä kokouksesta kaikille kuulijoille kahden päivän aikana. Kellonajat on ilmoitettu Suomen ajassa.

Lauantaina 1. huhtikuuta 2023

Lauantaina 1. huhtikuuta klo 19.00 – lauantain aamukokous

Lauantaina 1. huhtikuuta klo 23.00 – lauantain iltapäiväkokous

Sunnuntaina 2. huhtikuuta 2023

Sunnuntaina 2. huhtikuuta klo 15.00 – lauantain iltakokous

Sunnuntaina 2. huhtikuuta klo 19.00 – sunnuntain aamukokous

Sunnuntaina 2. huhtikuuta klo 23.00 – sunnuntain iltapäiväkokous

Tietoa osallistumisesta yleiskonferenssikokoukseen konferenssikeskuksessa on Temppeliaukion tapahtumasivulla.

Kuinka katsoa tai kuunnella suoraa lähetystä?

Kaikki konferenssikokoukset esitetään suorana lähetyksenä sivuston churchofjesuschrist.org suoran lähetyksen sivulla yli 70 kielellä. Tapahtumaa voi katsoa ja kuunnella myös Yleiskonferenssin YouTube-kanavalla, Evankeliumiaiheinen kirjasto -sovelluksessa sekä muilla radio-, televisio-, satelliitti- ja digitaalikanavilla.

Kuinka katsoa tai kuunnella myöhemmin?

Lähetyksen jälkeen puheet tulevat saataville teksti-, ääni- ja videoformaattina useilla kanavilla, joilla niitä voi katsoa ja tutkia. Näitä kanavia ovat Evankeliumiaiheinen kirjasto, Evankeliumiaiheinen mediasisältö, yleiskonferenssin YouTube-kanava, yleiskonferenssipodcast ja kirkon lehdet.

Kuinka valmistautua yleiskonferenssiin

Auta lapsia ja nuoria valmistautumaan katsomaan yleiskonferenssia hyödyntämällä tätä: ”General Conference Activities for Children and Youth” [Yleiskonferenssitoimintoja lapsille ja nuorille].

Lisäaineistoa

Osa tästä aineistosta saattaa olla saatavana vain tietyillä kielillä.