Vyöhykkeen neljä hartaustilaisuutta apostolien kanssa vuonna 2022 tavoittavat nuoria aikuisia Euroopassa

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko lähettää sunnuntaina 9. tammikuuta 2022 suoratoistona useita apostolien johtamia vyöhykkeiden hartaustilaisuuksia, jotka on suunnattu 18–30-vuotiaille myöhempien aikojen pyhille.

SandIDevotional01Download Photo

Kahdentoista apostolin koorumin jäsenten hartaustilaisuuksia voi katsoa eri kielillä YouTubesta tai kirkon suoran lähetyksen sivulta. Katso seuraavista ”Opi lisää” -linkeistä kunkin lähetyksen lähetysajat, YouTube-linkit, puhujat ja muut yksityiskohdat.

Vanhin Quentin L. Cook
Euroopan, Euroopan itäinen, Afrikan ja Lähi-idän vyöhykkeet
englanti, saksa, italia, ukraina, ruotsi, hollanti, unkari, norja, suomi, tanska, kroaatti, venäjä, romania, sloveeni, tšekki, albania ja puola

Vanhin D. Todd Christofferson