20210402_235308_Bell_DJI_0272.jpg

Ensimmäinen presidenttikunta ilmoittaa muutoksista yleiskonferenssiin

Lauantai-illan kokous lakkautetaan; osallistuminen lokakuun 2021 konferenssiin paikan päällä ei ole mahdollista

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon ensimmäinen presidenttikunta on ilmoittanut muutoksista kirkon tuleviin yleiskonferensseihin, jotka pidetään aina huhti- ja lokakuussa.

Lokakuun yleiskonferenssista alkaen lauantai-illan kokoukset lakkautetaan. Aiemmin lauantai-illan kokous pidettiin naisille (lokakuussa) tai pappeudenhaltijoille (huhtikuussa). Tämä muutos tehdään, koska kaikki yleiskonferenssikokoukset ovat nyt kaikkien halukkaiden katseltavissa tai kuunneltavissa.

Lokakuun 2021 yleiskonferenssin (2.–3. lokakuuta) konferenssikokoukset lähetetään konferenssikeskuksen auditoriosta Salt Lake Citystä. Jälleen kerran konferenssikeskus tulee olemaan suljettu yleisöltä.

Yleiskonferenssi on kirkon jäsenille ja ystäville kautta maailman tilaisuus vastaanottaa sanomia Vapahtajasta Jeesuksesta Kristuksesta eläviltä profeetoilta ja apostoleilta alati laajenevien tekniikoiden välityksellä.