Erityisesti lapsille suunnattu uusi sovellus ja Evankeliumiaiheisen kirjaston uusi osio

Evankeliumiaiheisessa kirjastossa on ensimmäistä kertaa nimenomaan lapsille suunnattu osio. Uusi osio nimeltä Lapset löytyy Evankeliumiaiheisen kirjaston kohdasta Kohdeyleisö, käytitpä työkalua verkossa tai sovelluksena. Sen ansiosta lapset voivat viettää aikaa kertomusten, videoiden ja interaktiivisen toiminnan parissa. Se tarjoaa myös vanhemmille ja Alkeisyhdistyksen opettajille aineistoa, jota he tarvitsevat laatiessaan viikoittaisia oppiaiheita Alkeisyhdistykseen ja koti-iltoihin.

children gospel library 01
Evankeliumiaiheisessa kirjastossa on nyt nimenomaan lapsille suunnattu osio, jonka ansiosta he voivat viettää aikaa kertomusten, videoiden ja interaktiivisen toiminnan parissa.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Tähän asti Evankeliumiaiheisen kirjaston sisältö on suunnattu aikuisille, eikä ole ollut yhtä ainoaa paikkaa, josta lapset löytäisivät nimenomaan heille suunnattua aineistoa. Tämä uusi digitaalinen aineisto on tehty niin, että lapset pystyvät suunnistamaan itsekseen, ja sen tarkoituksena on innostaa lapsia kuvituksin ja lapsiystävällisin painikkein.

Alkeisyhdistyksen ylijohtaja, sisar Camille N. Johnson sanoo: ”Olemme vakuuttuneita siitä, että Evankeliumiaiheisen kirjaston lapsille suunnattu sisältö vahvistaa perheenne uskoa Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen. Se vahvistaa uudelleen, että me olemme taivaallisten vanhempien lapsia, ja se on lähdeaineisto, jonka avulla voitte kutsua Hengen kotiinne.”

children gospel library 02
Evankeliumiaiheisen kirjaston uusi osio Lapset on tehty niin, että lapset pystyvät suunnistamaan itsekseen, ja sen tarkoituksena on innostaa lapsia kuvituksin ja lapsiystävällisin painikkein.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

Mitä se sisältää

Lapset voivat löytää seuraavat luokat:

Lisää aineistoa on saatavana usealla kielellä. Koko sisältö löytyy kielellä englanti.

children gospel library 03
Pääset Evankeliumiaiheisen kirjaston lasten osioon menemällä kohtaan Evankeliumiaiheinen kirjasto – aloitussivu tietokoneellasi tai älypuhelimellasi. Napsauta Kohdeyleisö. Napsauta sitten Lapset.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Pääset Evankeliumiaiheisen kirjaston lasten osioon menemällä kohtaan Evankeliumiaiheinen kirjasto – aloitussivu tietokoneellasi tai älypuhelimellasi. Napsauta Kohdeyleisö. Napsauta sitten Lapset. Näin pääset käyttämään sisältöä.

Uusi sovellus ”Gospel for Kids” saatavana englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi

Evankeliumiaiheisen kirjaston lisäksi lapsille suunnattua sisältöä löytyy myös uudesta sovelluksesta nimeltä ”Gospel for Kids” [Evankeliumi lapsille]. Siinä on neljä pääosiota: pyhien kirjoitusten kertomuksia, värityskirjoja, laula kanssani ja muita toimintoja. Sovelluksen värikkään ja yksinkertaisen muotoilun ansiosta lapset voivat suunnistaa siinä itsekseen.

children gospel library 04
Gospel for Kids sisältää neljä pääosiota: pyhien kirjoitusten kertomuksia, värityskirjoja, laula kanssani ja muita toimintoja. Värityskirjoissa on 21 erilaista värityskirjaa, joiden sivut liittyvät erilaisiin evankeliumin ja kirkon aiheisiin, kuten pyhät kirjoitukset, lähetyssaarnaajat ja palveleminen.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

”Gospel for Kids -sovellus on jännittävä uusi aineisto, joka yhdistää lapset Jeesuksen Kristuksen evankeliumiin”, sanoo Alkeisyhdistyksen ylijohtaja Camille N. Johnson. ”Uskon, että se tulee olemaan siunauksena vanhemmille ja lapsille, jotka janoavat sisältöä, joka auttaa perheitä pysymään liittopolulla. Olen varma, että musiikki, kertomukset ja toiminnat kutsuvat Hengen palvelemaan kallisarvoisia Alkeisyhdistyksen lapsiamme.”

children gospel library 05
Gospel for Kids -sovelluksen avulla lapset voivat oppia evankeliumia itsenäisesti, ja sovellus antaa heille tarvittavat välineet, joiden avulla kertoa evankeliumista muille.2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Sovellus on tällä hetkellä saatavana käyttöjärjestelmiin iOS ja Android englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi. Jotkin Android-sovelluksen ominaisuudet ovat vielä kehitteillä, mutta ne on suunniteltu julkaistavaksi myöhemmin tänä vuonna.