Kirkko ilmoittaa viestintäkanavia koskevista muutoksista

Tähdennämme kirkon oikeaa nimeä ja kutsumme sitoutumaan syvemmin Jeesukseen Kristukseen

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon ensimmäinen presidenttikunta on ilmoittanut tänään muutoksista, jotka koskevat kirkon useita verkkosivustoja, sosiaalisen median tilejä ja mobiilisovelluksia. Tämä on osa laajempaa pyrkimystä kuvastaa kirkon koko nimeä ja välittää paremmin sitoutumista seurata Jeesusta Kristusta.

Verkkosivustot: Kirkon virallisesta verkkosivustosta tulee churchofjesuschrist.org. Tämä muutos tulee voimaan tänään 5. maaliskuuta 2019, jolloin toimialuenimi churchofjesuschrist.org alkaa osoittaa sivuston lds.org aloitussivulle. Tulevina kuukausina toimialuenimi churchofjesuschrist.org korvaa seuraavat:

• Lds.org vaihdetaan muotoon churchofjesuschrist.org
  • Mormonnewsroom.org vaihdetaan muotoon newsroom.churchofjesuschrist.org

Mormon Channel sisällytetään toimialuenimen churchofjesuschrist.org sisälle.

Koska sivuston mormon.org pääasiallisena yleisönä ovat muut kuin myöhempien aikojen pyhät, sen sulauttaminen kirkon jäseniin keskittyvään sivustoon churchofjesuschrist.org vie pidemmän aikaa. Työn alla on kaikkien näiden verkkosivustojen yhtenäistäminen ja uudelleenjärjestäminen niin että ne tarjoavat aiempaa yhtenäisemmän ja yksilöllistetymmän kokemuksen toimialuenimen churchofjesuschrist.org sisällä. Siihen asti sivusto mormon.org vaihtuu muotoon comeuntochrist.org.

Sosiaalinen media: Kirkon useat sosiaalisen median tilit yhtenäistetään, ja ne julkaisevat sisältöä, joka keskittyy Jeesuksen Kristuksen evankeliumin mukaiseen elämään ja evankeliumista kertomiseen.

• Kirkon virallisten Facebook- ja Instagram-tilien nimet vaihtuvat muotoon ”The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints @churchofjesuschrist”.
  • On perustettu Facebook-ryhmä, jonka tarkoituksena on vahvistaa yhteisöä ja tiedottaa paremmin yksilöille kirkon uutisista. Tämä ryhmä on nimeltään ”The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints—Inspiration and News”.
  • Kirkon Twitter-tilin käyttäjänimeksi tulee ”The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints @ChurchNewsroom”, ja se tulee olemaan kirkkoa koskevien uutisten pääasiallinen sosiaalisen median lähde.

Mobiilisovellukset: Monet kirkon mobiilisovelluksista nimetään uudelleen:

• LDS Music vaihtuu muotoon ”Sacred Music”
  • Evankeliumiaiheinen kirjasto -sovellus säilyttää entisen nimensä

Sähköpostitoimialue: Kirkon työntekijöiden ja kirkon ylimpien johtohenkilöiden sähköpostiosoitteet alkavat käyttää nykyisen toimialueen @ldschurch.org sijaan toimialuetta @churchofjesuschrist.org.

Työtä on jäljellä paljon, varsinkin kun kirkko tekee kielikohtaisia muutoksia kaikkialla maailmassa. Ensimmäinen presidenttikunta pyytää myöhempien aikojen pyhiä ja muita ”olemaan kärsivällisiä ja ystävällisiä, kun muutoksia tehdään”.