Naimattomien aikuisten Face to Face -tapahtuma vanhin Andersenin, sisar Binghamin ja sisar Eubankin kanssa

Tapahtuma 13. kesäkuuta 2021 on tarkoitettu 31 vuotta täyttäneille naimattomille aikuisille

Vanhin Neil L. Andersen Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon kahdentoista apostolin koorumista sekä ylijohtaja Jean B. Bingham ja sisar Sharon Eubank Apuyhdistyksen ylimmästä johtokunnasta isännöivät 13. kesäkuuta 2021 Face to Face -tapahtumaa, joka on tarkoitettu 31 vuotta täyttäneille naimattomille aikuisille.

FaceToFace_June13
Vanhin Neil L. Andersen kahdentoista apostolin koorumista, Apuyhdistyksen ylijohtaja Jean B. Bingham ja sisar Sharon Eubank, ensimmäinen neuvonantaja Apuyhdistyksen ylimmässä johtokunnassa.© 2021 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.

”Tiedämme, että monilla naimattomilla aikuisilla on vaikeita haasteita tai kysymyksiä ja huolenaiheita”, vanhin Andersen sanoi lisäten, että ”Vapahtajan rakkaus voi parantaa jokaisen murheen. Toivomme voivamme osoittaa Vapahtajan verratonta rakkautta ystävillemme ympäri maailman.”

Tapahtuma lähetetään kirkon satelliittijärjestelmän välityksellä osoitteissa broadcasts.churchofjesuschrist.org, face2face.churchofjesuschrist.org sekä kanavilla Latter-Day Saints Channel, BYUtv ja muilla kanavilla sunnuntaina, 13. kesäkuuta klo 1 Suomen aikaa. Paikallisia johtohenkilöitä kannustetaan päättämään, mikä katselupäivä ja kellonaika palvelee parhaiten naimattomia aikuisia heidän alueellaan.

Tapahtumaan on kutsuttu kaikki naimattomat aikuiset, jotka ovat täyttäneet 31 vuotta.

Naimattomat aikuiset muodostavat yli puolet kirkon aikuisjäsenistä, sisar Bingham huomautti. ”Se on merkittävä yleisö!”, hän sanoi. ”Odotamme innolla keskustelua heidän kanssaan heidän panoksestaan valtakunnassa, heidän kyvystään palvella muita ja heidän rakkaudestaan Herraa Jeesusta Kristusta kohtaan.”

Sisar Eubank sanoi, että koska hän itse on naimaton aikuinen, hän käy mielellään tätä avointa keskustelua muiden naimattomien aikuisten kanssa. ”Jokaisella jäsenellä on olosuhteistaan riippumatta todella paljon annettavaa”, hän sanoi, ”ja toivomme ymmärtävämme sen paremmin kirkon jäsenten suhteen.”

Vanhin Andersen lisäsi: ”Teitä aikuisia, jotka joko ette ole koskaan olleet naimisissa tai olette leskiä, eronneita tai yksinhuoltajia, tarvitaan Jumalan valtakunnassa. Me olemme kiitollisia kaikesta, mitä teette Herran työn edistämiseksi.”

Pian suoran lähetyksen jälkeen nauhoitus hartaustilaisuudesta arkistoidaan, ja se on saatavilla katsottavaksi haluttaessa osoitteessa face2face.churchofjesuschrist.org, Evankeliumiaiheisessa mediasisällössä, YouTubessa, Evankeliumiaiheinen kirjasto -sovelluksessa ja muilla kanavilla.

Tiedot lähetyksestä, kielistä ja uusintalähetyksistä löytyvät lähetysaikataulusta. Apua satelliittilaitteisiin ja lähetykseen liittyen on sivustolla mhtech.churchofjesuschrist.org.