Vuoden 2023 lähetysjohtajaparien nimittämisistä ilmoitettu

Lähetysjohtajaparien nimittämisiin sisältyy tänä vuonna kuusi uutta lähetyskenttää, jolloin kirkon lähetyskenttien yhteismäärä maailmanlaajuisesti tulee olemaan 416.

Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkon ensimmäinen presidenttikunta on kutsunut uuden lähetysjohtajaparin 134 lähetyskentälle eri puolilla maailmaa. Uudet lähetysjohtajaparit aloittavat kolmivuotisen palvelutyönsä heinäkuussa 2023. Heidän nimensä ja toimeksiantonsa Euroopan vyöhykkeiden osalta on lueteltu alla.

2023 mission presidents map image 01
Niiden uusien lähetysjohtajaparien lähetyskentät ja lukumäärä (134) maailmanlaajuisesti, jotka aloittavat kolmivuotisen palvelutyönsä heinäkuussa 2023. Kuva Church News -lehden luvalla2023 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved.
Download Photo

Euroopan keskinen vyöhyke